Elsje Den Hartog werd, weliswaar later dan gepland door de geboorte van haar eerste dochter, beloond met een digitale fotocamera en een aandenken aan de Vind-ik-leuk actie. Deze actie werd vorig jaar tijdens de Feestweek Noordeloos gehouden door reclamebureau de Campagnie uit Noordeloos. Namens de Campagnie Reclame reikte Sven Hordijk haar donderdag 24 januari op het voormalig Feestterein de presentjes uit. Het Feestterein werd nu overigens wéér in gebruik genomen door de Noordelozers, maar nu als landijsbaan.
Het grote aantal inzendingen maakte het niet makkelijk de aller leukste inzender uit te kiezen, maar uiteindelijk werd den Hartog uitgeroepen tot winnares. Zij maakte tijdens de traditionele Boerenbrunch een foto van haar nichtje Saartje, uitgedost in ouderwetse boerenkledij, met de sticker trots op haar pop geplakt. Volgens de jury gaf de foto perfect ‘het gevoel van trots en nostalgie in het dorpje Noordeloos op een moderne manier weer’.
De Noordelose Feestweek, georganiseerd door Oranjevereniging Wilhelmina, was afgelopen zomer een groot succes. Door het van social media platform Facebook bekende Vind-ik-leuk duimpje op stickers uit te delen werden bezoekers uitgedaagd om een zo origineel mogelijke foto te delen met de Vind-ik-leuk sticker op een leuke plek.